Najviac sa deti naučia prostredníctvom vlastnej skúsenosti. Aj preto na hodinách prírodovedných predmetov dávame našim žiakom aj úlohy projektového typu, pri ktorých majú možnosť rozvíjať nielen svoju tvorivosť, ale aj vytrvalosť, flexibilitu, schopnosť zorganizovať si prácu a podať svoj najlepší výkon. Naši siedmaci si v rámci domáceho projektu vyskúšali prácu meteorológov a na vlastnoručne zhotovených jednoduchých pomôckach dokázali odmerať smer či rýchlosť vetra, množstvo zrážok alebo úroveň nečistôt v ovzduší. Pozorované javy sa učili spracovať do prehľadných tabuliek a na základe nameraných hodnôt formulovať závery.
Agneska Saitz (7.B) – lapač nečistôt, zrážkomer, anemometer, smerová ružica
Violka Obrová (7.B) – zrážkomer , Oliver Világi (7.B) – smerová ružica, Nelka Chovancová (7.B) – anemometer, Karla Humeníková (7.B) – smerová ružica
Oli Lacková (7.B) – domáca meteorologická stanica s teplomerom a smerovou ružicou
Grétka Tešľová (7.B) – smerová ružica a anemometer
Justínka Takáčová (7.B) – zrážkomer a smerová ružica, Juraj Kornúc (7.A) – zrážkomer a anemometer
Patrik Talárovič (7.A) – meranie na profesionálnej meteorologickej stanici
Jakub Kardoš (7.A) – grafická interpretácia nameraných údajov
Sára Zálesová (7.A) – zrážkomer, teplomer a smerová ružica
Marek Múdry (7.B) – smerová ružica a anemometer
Spracovala: RNDr. Beáta Guteková